duminică, 15 mai 2016

Am reușit ceea ce părea imposibil, adică să modific Codul Muncii



Iată dovada, pentru cei care s-au îndoit de cele spuse de mine, că datorită eforturile mele Comisia Europeană a obligat Guvernul României să modifice Codul Muncii.Filmarea a fost realizată în august 2015 și durează 7-8 minute. În ședința Comisiei Europene este amintit numele meu, al DGASPC Gorj și sunt felicitat pentru demersul întreprins de mine.Acest film este făcut public în ziua de azi, deoarece s-au găsit unele ,,voci" care să se pună la îndoială eforturile mele. Dacă am reușit ceea ce părea imposibil, adică să modific Codul Muncii, pentru care au protestat în fața Parlamentului României în anul 2011 peste 50.000 de oameni, oare nu credeți că am să reușesc să scad impozitul la locuințele rezidențiale din Tg-Jiu, prin intermediul inițiativei cetățenești?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu